Solidne prowadzenie

Okucia do drzwi przesuwnych z górnym mechanizmem jezdnym firmy Hettich dają możliwość tworzenia eleganckich rozwiązań dla frontów mebli. Zarówno w sypialni jak i w salonie drzwi przesuwne są rozwiązaniem, które pozwala do maksimum zagospodarować miejsce w szafie. Wygodny, nieograniczony dostęp do jej zawartości, brak ograniczenia powierzchni pomieszczenia przez otwarte drzwi.

Skrzydła drzwi różnych rozmiarów oraz wykonane z różnych materiałów poruszane są niezwykle komfortowo. Lekko i cicho przesuwające się drzwi z Silent System zapewniają wyhamowane domykanie.

System drzwi przesuwnych Hettich dzięki swojej zmienności gwarantuje dużą elastyczność . Polecamy systemy do drzwi przesuwnych TopLine L .

35 odpowiedzi do "Solidne prowadzenie"

Aneta mówi: 11 września 2012, o 07:27

Czy to jakaś nowość na rynku, czym różni sie od tradycyjnych systemów do drzwi przesówanych?

Ania mówi: 11 września 2012, o 07:59

A tak pomijając te całe systemy to piekna szafa na tym zdjęciu. Podoba mi się połączenia jasnych frontów z ciemnym wnętrzem szafy.

Roy mówi: 12 września 2012, o 08:51

Jedno jest pewne, że w szafie z drzwiami przesuwanymi nie ma co oszczędzać na systemach jezdnych bo to podstawa takich szaf i najważniejszy element. Jak coś się rozwali w tych kółeczkach to słono zapłacimy za naprawę a raczej pewnie za wymianę systemu. Jak wiadomo człowiek uczy się na błędach i ja takiego już nie zamierzam popełnić. Słyszałem dobre opinie o opisywanym systemie i teraz go testuję w swojej szafie :)

Yani mówi: 13 września 2012, o 12:19

Nie sposób się nie zgodzić z tobą Roy. Pocieszajace jest to że większośc obecnych systemów jezdnych jest całkiem niezłej klasy. Porównując do tego co moi rodzice mają w swojej..., plastikowe prowadnice, szafa skrzypi okropnie podczas orwierania.

Max mówi: 14 września 2012, o 11:21

Ten system o którym mowa jest o tyle fajny że nie ogranicza naszej wyobraźni i możemy sobie zrobić szafę jaką chcemy :) Dla potrzeb domowych jest naprawdę dobry, nie wiem jak ze sprawnością i wytrzymałością w innych warunkach.

Renia mówi: 14 września 2012, o 08:57

Okucia to brzmi dość niesubtelnie i kojarzy się z czymś ciężkim i wielkim. czy tak jest i w tym przypadku?

marta mówi: 15 września 2012, o 10:19

Ja widac na załączonym obrazku Renia, chyba nie jest tak źle :) Szafa wygląda jak na swój rozmiar dośc lekko i delitatnie. Nie sądzę żeby musiało to byc toporne, a nazwa jak nazwa :)

Marysia mówi: 15 września 2012, o 06:53

Czy mowa jest o tym czymś szerokim co widać na zdjęciu u góry szafy, a co zasłonięte jest przez drzwi?
Odrazu widać że sie znam :)

Marek mówi: 17 września 2012, o 06:25

Czy jest możliwość obejrzenia tego "cuda" jakoś bliżej? Na tym zdjęciu owszem szafa ładna ale systemu za bardzo nie widać.

Olaf mówi: 17 września 2012, o 07:53

Marek, myślę, że można to zobaczyć na stoiskach z prezentacją i pewnie (jeśli jesteś z Trójmiasta) w markecie Fawre.

Ulka mówi: 18 września 2012, o 11:25

Czemu akurat TopLine L i czy macie w swojej ofercie też coś do drzwi przesuwanych ale przejściowych?

Janek mówi: 19 września 2012, o 07:46

Do drzwi przejściowych jest zupełnie inny typ mechanizmu. Robi się je na zasadzie drzwi podwieszanych , bez dolnych prowadnic. Myślę że pewnie coś takiego w ofercie istnieje bo jednak staje się to coraz bardziej popularne rozwiązanie.

Marta mówi: 19 września 2012, o 08:06

Zastanawiam się jak duże i ciężkie fronty mogą udźwignąć te okucia. Mam mieszkanie w starym budownictwie i wysokie pomieszczenia. Zabudowa od podłogi po sufit może być dość ciężka.

Anita mówi: 20 września 2012, o 12:49

Marta też się nad tym zastanawiałam, ale powiedziano mi że nie ma problemu, że duże wysokie zabudowy też można robić, tylko dobrze jest się spotkać z projektantem żeby wszystko omówić.

Tola mówi: 21 września 2012, o 07:36

Dobrze jest mieć dobre okucia w szafie z drzwiami przesuwanymi bo to dzięki temu mam gwarancje że szafa, a raczej fronty, na które wydajemy często niemałe pieniądze, będzie służyć prze lata.

Halina B. mówi: 25 września 2012, o 11:01

Mam już jedna szafkę z okuciami tej firmy i zapewniam panią Ule że pełnia to swoją role bez zastrzeżeń. Teraz zakupuję kolejną zabudowę i pewnie skorzystam z podobnej jak poprzednio oferty.

Gosia mówi: 25 września 2012, o 04:27

i takie słowa jak Halinki, powinny przekonywać potencjalnych klientów :) W końcu użytkownik szafy jest zadowolony :)

Jacek mówi: 26 września 2012, o 07:39

Tak, Gosia, masz racje nie ma jak opinia użytkownika, dlatego warto zawsze podpytać, ale trzeba przyznać, ze większość ludzi nie wie jakie ma systemy jezdne w swoich szafach.

Iga mówi: 27 września 2012, o 11:52

Prześliczna ta szafa na zdjęciu. Właśnie kończę budowę domu i zabieram się z meblowanie. Mam parę miejsc przygotowanych pod zabudowę i chciałabym też zrobić garderobę ale taka z drzwiami przejściowymi z sypialni. Czy do tego są jakieś inne systemy ni ż do szaf, bo nie chciałabym się potykać o ta dolna listwę.

Olga mówi: 27 września 2012, o 08:20

Juz w komentarzach ktoś pisał o drzwiach przejściowych, Iga więc pewnie jak poszukasz to znajdziesz. Tak poza tym to ja mam pakie przesuwane drzwi i są one mocowane tylko na górnej szynie, ale nie wiem jak jest ich marka :)

Pola mówi: 30 września 2012, o 11:05

Jan, ale skąd to wiesz? Masz taką zabudowę czy po prostu gdzieś przeczytałeś?
Ja chciałabym się jeszcze dowiedzieć czy są inne możliwości. Czy zaprezentuje nam pan Krzysztof inne produkty ? :)

Kaja mówi: 30 września 2012, o 07:54

Pola, jak chcesz się dowiedzieć więcej to proponuj zajrzeć do Marketu Fawre jeśli jesteś z Trójmiasta. Można też zawsze umówić się z projektantem i on na pewno zaprezentuje coś ciekawego :) ja tak zrobiłam jak zamawiałam szafę. Teraz przymierza się do takiej nietypowej zabudowy pod schody.

Jagoda mówi: 1 października 2012, o 11:28

A ja w tej szafie widzę piękna sukienkę :) No tak ogólnie to cała szafa piękna, bardzo kobieca.

Hania mówi: 1 października 2012, o 08:42

Jak bym miała wybierać, to pewnie zdecydowałabym się na właśnie tego typu zabudowę. Jest bardzo subtelna, kobieca jak pisze Jagoda i taka sypialniana. A co do okuć, systemów to o to niech martwią się specjaliści.

Halinak mówi: 2 października 2012, o 02:55

Czy przy takich drzwiach konieczne są ramy, to znaczy te obramowania, bo nie jestem pewna czy mi się to podoba. Generalnie chciałam wiedzieć czy da się zrobić tak drzwi żeby tych ram nie było widać?

Tadzik mówi: 3 października 2012, o 09:04

Halinko, wydaj mi się, że to zależy z czego są wykonane fronty. Jeśli jest to tradycyjna pyta to pewnie nie będzie większych problemów, ale z innymi materiałami jak szkło to już bym nie miał pewności.

Janusz mówi: 3 października 2012, o 08:46

Tak, szafa rzeczywiście niezła i wcale nie tylko dla kobiet bo jak tez sobie podobną chcę do pokoju zamówić :)

Paweł mówi: 5 października 2012, o 07:07

Czy dobór okucia ma duży wpływ na cenę szafy, czy to już w stosunku do całości niewielki procent? Może sie pan wypowiedzieć panie Krzysztofie?

Partyk mówi: 8 października 2012, o 07:49

Nie jestem panem Krzysztofem, ale z pewnością okucia maja swoje odbicie w cenie. Nie wiem jak jest z tymi proponowanym jesli chodzi o ceny, ale wiem z pewnych źródeł , że są to dobre okucia i trwałe.

Sylwia mówi: 14 października 2012, o 07:42

Patryk a jak pewne te twoje źródła ? :)
Warto podpytać znajomych o ich zabudowy i zadowolenie.

Kaja mówi: 21 października 2012, o 09:13

Solidne prowadzenie to podstawa dobrej szafy z drzwiami przesuwanymi. Trzeba wiedzieć co się zamawia i jakie systemy mamy zamontowane w szafie. Warto sprawdzać producentów zapubowy czy wstawili to co zamawialiśmy, bo można się przejechać. Zamawiałem kiedyś (nie tak dawno) szafe do biura u taniego producenta. Wmawiał mi jaki to świetny system zamontował, a jak zaczeło mi skrzypieć i zacząłem reklamować, to sie okazoło, że mam zamontowane nie to c powinienem mieć
Naprawdę nie warto czasem oszczędzać na siłę.

Kaja mówi: 21 października 2012, o 09:14

Naszczęście mąż jest sprytny i znalazł kogoś lepszwgo do naszej domowej zabudowy :)

Tomas mówi: 25 października 2012, o 08:55

Kurcze, Kaja to twój małżonek miał pecha. Nawt nie przypuszczałem że takie sytuacje mogą się zdarzyć.
Rozumiem, że teraz szafa z iszafą? :)

Monisia mówi: 29 października 2012, o 04:33

No Tomas, tak każdy szuka oszczędności w dobie kryzysu, więc takie rzeczy sa możliwe. ale tak się zastanawiam panie Krzysztofie, czy zamawiający ma prawo prosic o jakiś papier. który potwierdzi jaki system ma zamontowany w swojej zabudowie?

Renia mówi: 31 października 2012, o 12:59

Nie prypuszcałam, że można mieć szafę w całości ze szkła. To musi być dość ciężkie. Jaka może byc najwiksza jednolita powieszchnia ze szkała?

Dodaj odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


3 × pięć =